Friday 8 January 2016

suno ae muztarib mere : poet zain shakeel

سنو اے مضطرب میرے
اگر جنگل اداسی کا گھنا رستے میں آجائے 
تو پھر ڈرنا نہیں اس سے
لباسِ خون آلودہ پہ اب کوئی بھروسہ بھی نہیں کرتا
تمہارے خط بڑے شاداب تھے سچ مچ
مگر زیادہ انہیں پڑھتا نہیں تھا میں
کہیں تم آنکھ سے بہہ بہہ کے اپنا عکس 
ہی نہ توڑ ڈالو خود 
فقط اس واسطے میں نے جلا ڈالے تمہارے خط
ابھی کل شام ہی آئی اداسی اور میری
بے کلی کے ہاتھ پر بوسہ دیا
اور میری بے چینی کے قدموں کو چھوا تھا
پھر مری آنکھوں سے میری روح میں اتری
بنا پوچھے
مگر اس میں مری مرضی بھی شامل تھی
یقیں جانو
سواد آیا
مری بے کیف سی بوجھل طبیعت میں
وہ کیسے رنگ بھرنے لگ گئی آہا...مزہ آیا
مگر اے مضطرب میرے
تمہیں اس ذات کے سارے حوالوں سے ابھی کٹنا نہیں تھا چاہئیے
کیونکہ
وہ جب چاہے 
جہاں چاہے
جسے چاہے 
ملا دے اس کو قدرت ہے
مری آوارگی کے اک پیاسے دشت کے اس آخری کونے میں اے بہتے ہوئے چشمے
مرے اے مضطرب اے میرے پژمردہ
تبھی شکوہ کرو اس سے کہ جب وہ دوست ہو جائے
اسے کب دیر لگتی ہے
کہ وہ بس "کن" ہی کہتا ہے
اسے بس "کن" ہی کہنا ہے


زین شکیل




No comments:

Post a Comment