Monday 4 January 2016

main sarapa ishq hon mehrama : poet zain shakeel

میں سراپا عشق ہوں محرماں

میں اسیر ہوں
میں اسیرِ زلفِ دراز ہوں
میں فقیر ہوں
میں فقیرِ شاہِ نجفؑ ہوں طیبہ کی خاک ہوں
میں نشیبِ حسرتِ دید ہوں
میں فرازِ عشق کا راز ہوں
مِرے محرماں
میں محبتوں کی صداقتوں کا یقین ہوں
کہیں مدتوں سے میں یوں ہی گوشہ نشین ہوں
میں مکانِ فکر ہوں محرماں
کہیں عاشقی کی زمین ہوں
مجھے آئینے نے بتا دیا میں حسین ہوں
میں وجودِ ضبطِ طویل ہوں
میں اداسیوں کا مکین ہوں
مرے محرماں میں عجیب سا
مری بات بات عجیب سی
مرے دن عجیب سے رنگ کے
مری رات رات عجیب سی
میں نوائے شامِ فراق ہوں
میں نہایت اونچی اڑان ہوں
کہیں شاعری کی زبان ہوں
میں کہیں کہیں پہ گمان ہوں
میں سرورِ وجدِ وصال ہوں
میں عقیدتوں کا نشان ہوں
کوئی دہر ہوں
میں غبارِ ذات میں اک گھرا ہوا پہر ہوں
میں کسی کے خواب میں پھیلتا ہوا شہر ہوں
میں مٹھاسِ لہجہء یادِ یار کا زہر ہوں
میں حسین سا کوئی قہر ہوں 
میں نشاطِ وصلِ حبیب ہوں
میں مریضِ عشق ہوں محرماں
کہ میں آپ اپنا طبیب ہوں
میں ، غموں کے سینہء جاوداں میں جو گڑ گئی وہ صلیب ہوں
میں ہوں دسترس میں کسی کی 
پر کسی اور کا میں نصیب ہوں
میں اداسیوں کا خطیب ہوں
نہ میں دور ہوں نہ قریب ہوں
 میں عجیب ہوں
مرے محرماں
میں محبتوں کی اساس ہوں
کسی اور شہر میں اور ہی کسی شہر کو کہیں راس ہوں
کہیں عام ہوں کہیں خاص ہوں
میں سنہرے دشت کی پیاس ہوں
مرے محرماں میں لباس ہوں
میں لباسِ حسنِ مجاز ہوں
کہیں سوزِ ہوں کہیں ساز ہوں
میں محبتوں میں چھپا ہوا 
کوئی ایک سوز و گداز ہوں
 میں کسی غزل کی ردیف ہوں
کسی نظم کی کوئی داد ہوں
مرے محرماں، مرے  رازداں
میں سراپا عشق کی بات ہوں۔۔۔


زین شکیل


No comments:

Post a Comment